Snart advent

Jag är sjuk :(
En ordentlig dunderförkylning slog till i går eftermiddag. Tänk vilket tur att jag jobbade hemma igår för jag tror inte att jag hade tagit mig hem själv.

Det här är kanske den sötaste adventskalendern jag har sett. Den är från Martha och gjord av barnstrumpor.



Nu är det faktiskt inte långt kvar till första advent och 1:a december. Det börjar alltså bli legitimt att julfrossa lite. Eller?
(Jag kan alltid skyllda på att jag inte får pynta och julfrossa hemma i år)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj vilken finurlig adventskalender!! Krya på dig :)

Postat av: E

Hoppas du mår bättre snart! Jag lärde mig förra vintern att riven ingefära i het dryck är bra mot förkylning. Men det kanske är allmänt känt?



Jag har helt ändrat uppfattning i frågan och tycker numera att det är helt legitimt att julfrossa veckan före advent! :-)

2008-11-25 @ 20:10:55
URL: http://www.studentlya.blogspot.com
Postat av: Iris

Jag har redan börjat julpynta, jag struntar i reglerna :) Tack för kommentaren hos mig förresten, skönt med lite hjälp när man är velig.. :)



Den där adventskalendern var ju helt underbar :) Kanske något man kan överraska sambon med.. hmm



ha det bra!

2008-11-25 @ 21:15:34
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: Elise

Vilken söööt! Jag har julfrossat länge jag, men vi hade ju jul i butiken i mitten av oktober. ;)

Idag har jag julbakat lite, med blandade resultat. Hm.

Krya på dig vännen!

2008-11-26 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback