Vill pyssla!

Jag är så sjukt pysselsugen! Det ser jag som ett friskhetstecken :)

Men allt pysselmaterial är nedpackat. Kommande pyssel blir tapetrivning, målning, tapetsering och golvläggning. Jag vill ju julpyssla och baka men i år kommer det nog inte upp några julgardiner ens.

Igår låg jag i soffan på kvällen och läste Amelias jul och Allers jul. Så mysigt! Massa fina idéer. Det bästa med de där tidningarna är att fast jag redan har läst dem upptäckte nya saker i dem i alla fall. Pysselsuget steg!

I helgen har jag gjort en liten blomgrupp med hyacinter i alla fall. Fast jag glömde knäppa kort. Hittade ingen mossa i butiken men det fick gå utan. Och det fortsätter att snöa och snart är det advent!

Nu åter till jobbet. Skriver likabehandlingsplan hemifrån idag.



Just det. Jag ju lusläst den här boken som godnatt-saga också ;) Inte konstigt att det kliar i fingrarna.

Kommentarer
Postat av: E

Hoppsan, jag råkade visst kommentera på ett gammalt inlägg! Se två inlägg tidigare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback