Golv och trötthet

Nu har den stora tröttheten kommit. Än så länge har inte deppigheten gjort sitt antågande. Jag gör allt för att kämpa emot. Än verkar konditionsträning och bra mat hjälpa. Förebygga!

Men när man blir så hjälplöst trött att man är påväg att börja gråta flera gånger under dagen. Då ligger inte vemodet så långt borta.

Idag har jag utbildning i hemstaden på schemat. Skönt med kortare dag men trots det så skulle jag så gärna bara vilja vara hemma. Tanken på att jobba känns övermäktig. Och tanken på alla aktviteter i helgen gör att jag inte längtar dit heller.

Nu drömmer jag om kakel, klinkers och fina trägolv.



vVad sägs om det här snygga klinkersgolvet från
Golvabia?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas du hittar pauser och luckor att ta igen dig mellan alla måsten och göror så du inte har ihjäl dig!



Vilket vackert golv!

Kram, Sofie

Postat av: Soffy

Hoppas du klarar höstdepresssionen, det är verkligen inte roligt! Drömma är bra, och överrösa sig med roliga saker. Tänk på er tågresa när det är som tyngst, kram!

2008-10-23 @ 07:16:12
URL: http://tillsoffy.blogspot.com
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Mmm mycket fint golv! Snart bär det av mot syderliga breddgrader, en avkopplande jul/nyårshelg och massor med äventyr :)

2008-10-24 @ 01:32:35
URL: http://odlingspyssel.blogg.se/
Postat av: mrs pitepalt

Inredningsdrömmar som terapi, det brukar funka för mig. Hoppas det funkar för dig också!

2008-10-24 @ 09:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback