Dumhuvud

Idag är jag hemma. Vaknade med huvudvärk, tog en alvedon, åt frukost och vilade lite. Men värken gick inte över så jag sjukanmälde mig och kröp ner i sängen igen. Sen sov jag till halv 10. Jag vaknade av att sovrummet var alldeles varmt. Solen lyser rätt in! Fortfarande huvudvärk.

Jag har längtat efter en dag hemma. Men inte sjuk. Nu orkar jag inte baka bröd och greja. Jag har längtat efter detta soliga, underbara väder. Men nu orkar jag inte gå ut.

Jag får bida min tid lite och hoppas att det blir bättre framåt eftermiddagen så att jag kan komma ut på en promenad och kanske baka något litet. Det är ju trots allt fredag!

Njut av vårvädret! trevlig helg!



Härlig vår- och påskinspiration från Hostess with the mostess

Kommentarer
Postat av: Soffy

Så fin inspiration! Och så tråkigt med huvudvärk...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback