Jaja, Elise, men jag har ju inget att skriva

Jag har ont i ländryggen. Fast inte kommande och gående, inte värkar. I natt somnade jag med TENS på som D plockade av mig när jag somnat. Skönt.

Sov ganska bra. Var bara uppe och kissade 2 gånger!!

D håller på att såga till och sätta upp hyllor i våra inbygda garderober i elefantrummet. Det är lite jobbigt i ett hus från -58 utan en enda rak linje. Men det går bra. En garderob är klar. Nu ligger allt linne där och en låda i hallbyrån är tom. Så bra! Jag väntar på att "min" garderob ska bli klar så jag kan fylla den. Min pysselgarderob!

Igår sydde jag ett kamerafodral som blev lite för stort. Men skitsamma. Det blev också ett fodral till D's mp3-spelare. Men det är bara för att jag sydde fel och det första fodralet blev för litet för kameran... Så har jag vändsytt en tunn bomullsfilt (en av de från Kupan) med ett bomullstyg (med blå svalor på från Kupan) och ett kuddfodral (med gula svalor) till vagnen hade jag tänkt.

Men det kan ni heller få se för jag kan ju inte lägga upp bilder. Annars kunde jag bombardera er med bilder från bröllopet som jag redigerat.

Långt inlägg från någon som inte har något att säga...


Kommentarer
Postat av: RANA

Krya på dig i din ländrygg! TENS hade jag när de små var på väg...



Kramar från Rana

Postat av: Elise

Äsch vad trist med ont i ryggen. Bra med uppdatering Eva! :D

2009-08-23 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback