Underbar helg

I fredags fick även D semester vilket vi firade med glass på torget och mumsiga räkor hemma. Sen blev det rätt tidigt i säng för att orka med morgondagen.

På lördagen åkte vi till Norrköping för att vara med på våra vänner I och M's bröllop. De var så vackra och allt var så fint! Jättefin vigselakt med massa sång och musik från vänner och släkt, goda drinkar (för de som fick dricka sånt), mumsig mat, bra tal och fantastiska gäster. Det var verkligen en lyckad fest! Jag har fortfarande ont i fötterna efter att ha struttat runt i rätt höga pumps hela dagen. Men det var det helt klart värt.

I går åkte vi hem till vännerna som väntar på bäbisen som skulle ha kommit ut i torsdags. Där fick vi god lunch och så hjälpte vi till lite i trädgården innan vi fikade, diskuterade försäkringskassan och slutligen åkte hem.

En fantastisk helg helt enkelt!

Jag har inte fört över bilderna från bröllopet än, jag ska skriva tenta idag och får ha det som belöning under dagen ;) Jag hoppas på att kunna visa er några fina bilder. Kanske från svärmors dator... här funkar det fortfarande inte att lägga upp bilder :(

Kommentarer
Postat av: Soffy

Då har du varit inte så långt från mig i helgen!

Postat av: Susanna

Jag är så otroligt nyfiken när det är beräknat att eran lilla bebis ska komma ut :) Hoppas på att allt kommer att gå bra!

2009-08-11 @ 09:02:48
URL: http://cuddly.blogg.se/
Postat av: E

Låter verkligen som en underbara helg! Bilder, bilder!



Hoppas det gick bra på tentan!

2009-08-11 @ 23:06:08
URL: http://studentlya.blogspot.com
Postat av: Susanna

Det är ju super nära i vilket fall. Menar, tänk vad tiden har gått fort sedan du plussade :D Jag mins att jag tyckte att det kändes som att jag knappt hann blinka så var förlossningen nästa stop, trots att jag verkligen njöt varje dag av att få ha en liten ny människa växande i magen. Har två tjejkompisar som går omkring med växande magar just nu. Det är så att jag blir nostalgisk och längtar efter att vara gravid igen. Den mest mysigaste känslan i hela världen trots att man i slutet är så tung att det nästan är olidligt, men det är ju speciellt i sig självt. Jag ska tänka på dig, din mage och din man och jag hoppas verkligen att allt kommer att går super smidigt. Massor med kramar till er och lycka till på tentan!

2009-08-12 @ 09:06:18
URL: http://cuddly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback