Bordinköp

Igår morse kollade vi in Blocket igen.

Vi hittade sååå snygga 50/60-talsstolar som skulle passa så bra i vardagsrummet till det bord vi skulle köpa senare under dagen. I mitt huvud flyttade stolarna hem till och jag klädde om sitsarna i ett tyg jag redan bestämt. Så ringde vi... och tanten hade sålt 4 av 8 stolar kvällen innan!! Suck! Vi vill ju ha 8 stolar. Minst 6 st i alla fall. Min dröm föll i kras. MINA stolar finns hos någon annan.

Vi köpte i alla fall ett ekbord som var lagom långt och lagom smalt. Efter det hämtade vi hem ett 50-talssoffbord för det fantastiska priset av 100kr. Det behöver slipas lite och det visade sig vara lite för stort... Men... 100kr!

Ja, det där med dator... Jag vill ju visa er!

Kommentarer
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Bättre blocketlycka nästa gång :) Blocket är ju lätt vaneberoende om du frågar mig, värsta guldgruvan!

Postat av: Carlos

Antar du utmaningen?

2009-02-10 @ 22:04:58
URL: http://carlos.doggyblogg.se
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Du är utmanad på min blogg :)

2009-02-11 @ 11:06:35
URL: http://odlingspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback