Stiltje

Just nu är det sjukt mycket på jobbet och hemma med. Vi försöker komma igång med vardagsrummet. Tapeterna är nästan nedtagna och idag ska D åka och hämta de beställda till vår finfina fondvägg.

Jag är förkyld och ser ut som en vampyr. Jag är helt röd runt ögonen. Någon ögoninflamation kanske? Eller bara slipdamm? Kollegorna är snälla och säger - Nävadådetsågjag inte. Eller - Det är inte så farligt.
Men
En elev jag hade idag bara stirrade på mig och sa
- Vad har du gjort?!! Du är ju alldeles röd!

Så jag litar inte riktigt på mina kollegor... En liten hosta har smygit sig på idag också...

Så jag är trött. Och vi har internet hemma.

DVS inga roliga res-inlägg än. Men jag hoppas att det kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Såg i ett tidigare inlägg att du hade köpt så fina hårkammar av trä. Vart gjorde du det?



Ta hand om dig!

/Emelie

2009-01-20 @ 21:12:40
Postat av: mrs Pitepalt

Man får alltid höra ärliga kommentarer från eleverna, både på gott och ont. Under graviditeten fick jag nästan dagligen kommentarer som "men gud, har du inte fått än!?", "ska du inte ha förrän i juni, jag trodde du skulle ha i mars, du är ju jättestor?!" " Det är tvillingar va, ser ut som det".

Postat av: marika på Odlingspyssel

Hoppas att du mår bättre snart!

2009-01-21 @ 21:59:29
URL: http://odlingspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback