Utmärkelse

Jag har fått en fin utmärkelse från Västmanlänskan. Jag blir så klart jätteglad!



Och jag hoppas så klart att det ska komma lite fler kreativa inlägg här så småning om. Nu börjar det hända lite i lägenheten i alla fall och snart ska vi ha både dator och internet vilket ju underlättar en hel del!!

Jag skickar utmärkelsen vidare till:

Odlingspyssel för alla hennes fina papperspyssel och alltid årstidsbundna uppdateringar. En guldgruva!
Mrs Pitepalt för sina snygga grejer som hon gör till sin Kotte och till sig själv.
Kajsas pyssel syr och grejar så fina saker och har bra tips.

Kommentarer
Postat av: mrs Pitepalt

Men, till mig!? Vad glad jag blir! Nu måste jag nästan pyssla något så jag kan leva upp till din utmärkelse.

Postat av: Marika på Odlingspyssel

Tack så mycket, jag blir jätteglad :)

2009-02-02 @ 23:34:13
URL: http://odlingspyssel.blogg.se/
Postat av: kajsa

oj tack! lite sent påkommet från min sida, har haft fullt upp på sistone! flyttat! till en egen ägd lägenhet på söder och nu blir livet lättare!



hur gör jag nu? ska jag skicka vidare till ngn annan kreativ?

2009-02-16 @ 14:27:14
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback