Födelsedagspresenter



Jag fick så många fina presenter när jag fyllde år!
Jag känner mig så lyckligt lottad som inte bara har massa fina människor runt omkring mig. Utan dessutom har jag såna som är bra på att ge presenter :)

- Är det den här som gör att man blir sugen på Piña Colada när man duschar? frågade maken igår kväll. Och ja, det är duschkrämen från Body Shop. Den är helt fantastisk! Den löddrar jättehärligt och man blir mjuk och härlig av den. Av syster med familj fick jag ett helt set från den serien med scrub och body butter. Den kom dessutom i en superfin låda i en vacker påse. Så att man knappt vågar använda det. Men jag bestämde mig för att packa upp allt på en gång och verkligen njuta av det :) Synd bara att D upptäckt den också. Nu får jag väl inte ha den i fred.

Dessutom fick jag en korg med "skäm bort dina fötter-grejer" vilket passar gravida födders om ska visas för allmänheten i sandaler.

Pilatesboll, chablon-stansar, vacker yogabok, Gilmore Girls-dvd, amningströjor och en bra bok. Allt som jag önskade mig fick jag :)

Kommentarer
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Vilka kalasbra presenter :)

Postat av: Anonym

Åh vad härligt! Man blir nästan aldrig gladare än när man får body shop produkter! :-D Jag är beroende av deras body butter, det enda som faktiskt fungerar precis som det ska eftersom mina ben är torra som fnöske annars.

2009-07-30 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback