Sin gilla gång

Jag driver runt i lägenheten i trosor och linne. Det är så varmt! (Det är få förunnat att kunna göra det på jobbet ;))

Jag jobbar fortfarande. Jag läser min distanskurs, förbereder material till hösten och planerar för min vikarie. Eftersom jag gör det här hemifrån kan jag lägga upp tiden som jag vill. Det är så skönt. Jag blandar dagarna med jobb, plugg och pyssel men gör ingen uppdelning av jobb och fritid. Det är som när jag pluggade. Det känns befriande på något sätt. Idag är D och åker motorcykel på bana och kommer hem sent så han kan inte störas av att jag jobbar på kvällen heller.

Så jag läser kurslitteratur, surfar lite, äter macka, läser nån gravidbok, skriver en stund, sover, äter youghrt, sicksackar lite, pluggar, äter vattenmelon, skriver en stund, stryker något, äter korv och makaroner, kollar på ett avsnitt av "sjukhuset", läser kurslitteratur....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback