Tävling

Vit poesi har en tävling som jag så klart måste vara med i

http://vitpoesi.blogspot.com/2009/07/antligen-tavling.html

Jag kan ju inte lägga upp någon bild så ni får gå in och kolla själva på de söta tavlorna med elefanter på som jag tycker skulle passa så bra i "Elefantrummet" så klart!



____________________________

Idag har jag varit jätte-effektiv. Jag har jobbat skitbra och hunnit äta lunch med en vän som mellanlandade i lilla staden och passade på att komma lite tidigare. Nu är jag trött och ska kanske sicksacka lite... Ja, mat också. D äter middag med jobbet så då är det så lätt att glömma.

Mums, dricker hemmagjord lemonad. Gör det du också. Det är ju så gott!

Kommentarer
Postat av: E

Det är Eddings jag läser. Jag älskar dem. Det är de "lätta" fantasy-böckerna som är bra, tycker jag. Ungdomsböckerna. Det är nog för att jag är så barnslig som jag gillar det :-)



På måndag ska jag gå och se Harry Potter-filmen på bio! Hurra!



Synd att du inte kan lägga upp några bilder. Vore kul att se bilder på Elefantrummet...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback