imorgon fredag

Idag på morgonen gick jag på en veckor 20-grupp på MVC. Det var först en sjukgymnast som pratade. Det var D. Han skötte sig mycket bra tycker jag. Det var synd att han inte fick längre tid på sig eftersom gruppen började prata på slutet och det kändes som att det fanns fler frågor i luften som bara behövde lite tid för att komma fram.

Efter D kom en barnmorska som lika gärna kunnat stanna i korridoren. Det gav ingenting. Jag kan komma på tusen andra saker att ta upp än det hon gjorde, hon tusen andra sätt att framföra det. Fast egentligen sa hon ju inte mycket alls.

Idag har jag fått många härliga promenader i vårsolen. Härligt härligt!

På jobbet har jag haft det riktigt skönt också. Och snart ska jag åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback