rensning

Maken står i köket och lagar mat. Själv går jag igenom datorn som ska kastas på tippen. Vi har köpt en ny, fin, laptop utan virus!

Några bilder som jag hittat på hårddisken. Walk on memory lane:


Sommarens fjällvandring! Underbart som alltid att vara på fjället. Visst fick vi en underbar sista dag. Men kanske kan vi också minnas de svinkalla nättera, snön och blåsten...


Alla svamputflykter under hösten


Farbror och fru M och deras hundar hälsade på.


De mysiga kvällarna på vår balkong under våren, sommaren och hösten. Stora margaritas och tapenad slukades i mängder på fredagkvällarna under sommaretiden. Åh, vad mysigt det var.


Kommentarer
Postat av: Soffy

Så härliga minnen!

Postat av: Maria

Härliga minnen! Jag längtar också massor efter sommarkvällar när jag ser den bilden.

Grattis till bebis i magen!

2009-03-25 @ 21:21:33
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gud vad roligt du verkar ha, på fritiden.

2009-03-25 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback