Förra helgen

Förra helgen var vi som jag tidigare skrivit hos vännen Em i Göteborg. Vi hade hemskt trevligt! Det blev lite pyttelite shopping, dock ingen av de fina hattarna. Det blev en t-shirt till D och en bäbis-body på second hand. Det första vi köpt till Knippet faktiskt.

Det blev en dag på Universeum och en dag på Liseberg. Där emellan blev det 1 kg färska räkor, massa annat gott och väldigt trevligt sällskap.







Den här helgen, som ska bli otroligt fin, sosken och 25-30 grader på söndag ska vi tillbringa inomhus. Profylaxkursen vi ska gå är ju helt frivillig och det känns jättebra att gå det. Men just den här helgen...

Jag är otroligt trött så jag ska försöka komma hem tidigt och lägga mig ute i trädgården i solen så att jag får lite av helgens värme på mig i alla fall. Maken ska åka på After Work i stora staden men jag orkar inte följa med. Hela den här veckan har jag varit sjukt trött. I måndag och tidsdags var jag till och med hemme pga att jag kände mig så risig. Ikväll ska jag vila mig så att jag orkar med helgens kus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback