Härlig helg!

Det har varit en otroligt härlig helg!

I fredags var det after work med kompisar om än en ganska snabb. Före hade jag gått själv på stan och ätit glass i solskenet. Vi åkte sedan hem och såg "Patrik 1,5" och åt chips. Det bästa av två världar ;)

I lördags träffade jag en vän hela eftermiddagen. Vi åt lunch, gick på stan och åt åter igen glass i solskenet. Då hon också är gravid blev det mycket sånt snack.

På kvällen åkte vi hem till Ma och Ma där det var 30årskalas. Mycket god mat och trevligt sällskap. Ma är också gravid och hennes gravida svägerskan var också där. Baby boom!

Vi sov över och dagen efter picnicade vi i en blommande kohage innan vi åkte hem igen. Så otroligt mysigt!
(Jag vill gärna ha bilder på mailen, snälla!)

Resten av dagen blev det solning och bokläsning i trädgården samt storhandling och yoga.

En mycket bra helg!

Kommentarer
Postat av: E

Härligt med en sådan rolig helg! Min var också lyckad, fast av helt andra skäl - jag har nämligen gjort stora framsteg med min uppsats!

Postat av: Ylva

Gud vad skumt!! Men det var val lange sen nı var pa Borneo? For det var Borneo du menade? Gud vad mycket gravıda, jag skulle kanna mıg jatteogravıd! :)

2009-05-18 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback