Bröllopsmässa

I helgen är det bröllopsmässa på Norrlands nation i Uppsala. Eftersom vi faktiskt är i Uppsala i helgen så får vi se om vi gör ett besök. Dock tycker jag att det är dyrt. 100kr per person för att kolla på folk som gör reklam?! Man borde ju nästan få betalt för det kan man tycka.

Tipset kom från blivande svärmor, som förövrigt inte tyckte att fyra månader var så lång tid om man väntar på något gott.

Idag är min handledare hemma magsjuk. Och jag som var med henne hela dagen igår! Jag börjar känna mig lite konstig i magen men det är så svårt att veta om det är inbillning eller på riktigt. Jag har inte varit magsjuk sen jag kan minnas och jag hade inte tänkt att börja nu! Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli ett och folk kommer tillbaka från lunchen. Jag måste nämligen ringa runt till alla som skulle gå barngruppsledarutbildningen imorgon, som min handledare håller i, och berätta att det inte blir något.

Jag ska gå och dricka en kopp svart kaffe och hoppas att jag skrämmer bort alla baciller. Vågar jag träna idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback